tirsdag 2. november 2010

Hello world!

Min første post på min første blogg.

I utgangspunktet er jeg ikke noe særlig for blogging, jeg er generelt lite interessert i livet til folk jeg ikke kjenner - og de jeg kjenner snakker jeg med. Dessuten har vi jo facebook for venner i grensesonen. Da kan man jo spørre seg hvorfor vil jeg blogge? Jo nå skal du høre...

Jeg er en person som liker å sysle med mine egne små ting, som strikking og lesing. Siden jeg er student for øyeblikket og ikke har lyst til å bruke masse penger på oppskrifter, og er lat og ikke gidder å gå til strikkebutikken e.l. hver gang jeg skal ha et tips, er jeg blitt en stor tilhenger av inspirerende blogger og oppskrifter på nettet. Jeg tenkte derfor at kanskje har noen også glede av min kunnskap og mine prosjekter - og vips her er jeg.

Det blir nok ikke postet her så ofte, tiden brukes til veldig mye forskjellig i tillegg til sysling, men alt til sin tid. Det blir nok mest strikkede produkter, noen heklede, bursdagskort, selvlagede smykker litt innimellom, samt nyttige linker og andre tips og triks. Kanskje jeg til og med presser inn litt anbefalinger av bøker, filmer, musikk og plantebeskrivelser. Jeg har veldig mange interesser, jeg håper du får akkurat den inspirasjonen du vil ha!

Spør meg gjerne om tips eller teknikker, jeg er hjelpevillig :)

1 kommentar:

  1. Jeg ser at du og jeg har samme filosofi når det gjelder blogging:)
    Jeg liker hekleprosjektene dine:) Mine ligger litt på hylla for tida - det går i strikking og sying, men jeg svinger nok innom for å få inspirasjon fra bloggen din. Keep up the good work:)

    SvarSlett