lørdag 4. april 2015

Gjenoppliving

Da var det på tide å starte opp igjen her etter noen år uten tid og interesse for blogging. Vil egentlig takke Guro som satte meg på tanken for et par måneder siden, får se hva det blir til ;)

Noen av de eldre bildene har falt ut, jeg vet ikke hvorfor men skal prøve å fikse det.

Starter nytt liv på Sysselstuen med nylig ferdigstrikket lue i DROPS Nepal, et av mine favorittgarn. Litt tykt, varmt og stikker ikke!

Oppskrift fra Ravelry:
Måtte prøve flere ganger (hehe som vanlig blir jeg ikke lett fornøyd). Small var litt trang rundt panna, men med medium ble selve lua for stor. Jeg endte med medium rundt panna og fortsatte med small. Da var jeg også litt lei av å strikke det samme mønsteret, så jeg la til noen detaljer fra Garnstudio.
Jeg har også satt på en liten dusk på toppen, men det var selvfølgelig etter jeg tok bilde..
Fargen er litt mørkere enn bildene til venstre, men bildet til høyre er helt ute.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar